Powrót do treningów Street Workout :)

13:05:00 Aneta K 2 Comments

Witam po długiej przerwie! :)

Ostatni post jaki napisałam był z lipca 2015 roku. 
Troszkę czasu minęło, wiele się działo, czasem, z górki, czasem pod zdecydowanie wielką górkę. Wszystkie minione doświadczenia umocniły mnie jeszcze bardziej, 
wracam z większą siłą, bardziej zmotywowana do działania w spełnianiu swoich marzeń i celów treningowych.

Po dość długiej przerwie z treningami, 
po woli wracam do wcześniejszej formy. 
W sobotę miałam trening bez planu, 
bardziej na wypróbowanie co dam radę :)

Na wstępie jeden z setów treningowych:

video

Składa się on z:

1 Musle up 
15 dipów
10 podciągnięć
10 pompek

Technicznie nie wygląda to perfekcyjnie, wszystko do wyszlifowania , szczególnie Muscle up na jedną rękę, za mały ruch przy dipach, czy nie pełny ruch przy podciąganiu. 
Lecz wszystko przede mną :)

-------------------------------------------------

Podciąganie nachwytem + 20kg

Pod koniec treningu spróbowałam też podciągania nachwytem z 20 kg. 
Myślałam, ze będzie gorzej, stąd chyba przy następnym razie spróbuje lekko zwiększyć ciężar by poznać swój "maks' :)

video

-------------------------------------------------

Martwy ciąg + 90kg

Dokładając do prób z ciężarami, zaciekawiła mnie leżąca sztanga z obciążeniem 
- razem z gryfem 90 kg. 
I spróbowałam swojego pierwszego Martwego Ciągu z takim obciążeniem :)
Coś tam wyszło, choć muszę skupić się na technice i prostych plecach

video

Z wczoraj to wszystko do pokazania,
Przede mną nowy tydzień pełen wyzwań i ciężkich treningów :)

A jak tam Wasze treningi?


Zapraszam również na mojego FB:



Witam po długiej przerwie! :) Ostatni post jaki napisałam był z lipca 2015 roku.  Troszkę czasu minęło, wiele się działo, czasem, z g...

2 komentarze: