YOUR ONLY LIMIT IS YOU

12:38:00 Aneta K 5 Comments


Relacja z soboty :)

W weekend staram się troszkę zwolnić z treningami by mięśnie odpoczęły.
W sobotę wybrałam się na stadion i zrobiłam lekki trening rąk.

Taki o to secik:

1) 20 pompek zwykłych
2) 10 podciągnięć podchwytem
3) 20 pompek diamentowych
4) 10 dipów na poręczach
5) 20 pompek na barki
6) 10 podciągnięć nachwytem

Zrobiłam tylko dwa takie obwody,
resztę czasu 'po pajacowałam' na drążku, to muscle up, to wymyk :)

A w niedzielę zero ćwiczeń, postawiłam na regenerację 
Nie obeszło się bez czekolady :)

Doszła do mnie również jedna opaska, którą zamówiłam
( na drugą jeszcze czekam :) )

Relacja z soboty :) W weekend staram się troszkę zwolnić z treningami by mięśnie odpoczęły. W sobotę wybrałam się na stadion i zro...

5 komentarzy:

  1. Fajne masz ramiona i mięśnie pleców :) Street workout jest bardzo fajną odskocznia od siłowni!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam Street Workout z całego serca. A na Twojego bloga na pewno wpadnę ! :)

      Usuń
  2. mocne masz plecy i ramiona;-)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Wszystko wyrabia się w czasie :))

      Usuń
  3. Fajnie że coraz więcej dziewczyn interesuje się StreetWorkoutem.
    10 podciągnieć? Ekstra. Niezły poziom na początek. Powodzenia w treningach.

    OdpowiedzUsuń