Treningi z ostatnich dni :)

18:15:00 Aneta K 1 Comments


Dawno nie pisałam wpisów o treningach jakie odbyłam :)
Trzeba więc nadrobić zaległości.

Piątek 05.06.2015

Rano:

1. Insanity Max 30 0 Friday Fight:R1
(filmik cardio)

2. Ćwiczenia na brzuch

3. Ćwiczenia na nogi 
(sztanga 20kg / hantelki po 10kg jedna / obciążniki na nogi)
Wszystko 4 serie po 30 powtórzeń
W powtórzeniach na jedną stronę: 60 na lewą i 60 na prawą czyli 2 serie po 30
- Przysiady 
- Wspięcia na palcach 
- Wznosy bioder
- Klęk podparty - unoszenie nogi zgiętej 
- Klęk podparty - unoszenie nogi wyprostowanej
- Leżąc boki - unoszenie nogi wyprostowanej

Wieczorem:
Miałam nie robić treningu z czystego lenistwa ale w końcu się zebrałam

1. Ćwiczenia na brzuch

2. Ćwiczenia na nogi (te same co wyżej)

3. Ćwiczenia na barki
3 serie po 20 powtórzeń każde ćwiczenie
(hantelki 10 kg lub 5 kg)

- Unoszenie hantelek w bok
- Unoszenie hantli w górę
- Uginanie ramion bokiem 
- Unoszenie hantli wzdłuż ciała
- Unoszenie samych barków trzymając hantelki

----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota 06.05.2015

W sobotę przejechałam się na drążki i tam zrobiłam tylko trzy ćwiczenia piramidowe w dół.
Później wybraliśmy się ze znajomymi nad wodę :)
Wróciłam zmęczona i pojechaliśmy oglądać mecz :)

1. Pompki diamentowe
- piramidka od 20 do 11

2. Podciąganie nachwytem
- 10, 9, 8, 7, 6, 5, 5, 5, 5, 5

3. Dipy z L-sitem na zmianę
- 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6

----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------

Niedziela 07.06.2015

W niedzielę również odbyłam tylko trening rano, ale całego ciała.
Póżniej pojechaliśmy na chrzciny i tak dzień zleciał.

Rano:

1. Brzuch:
5 serii po 20 powtórzeń

- Unoszenie rąk leżąc 
- Wznosy nóg / bioder leżąc
- Wznosy kolan na drążku
- Unoszenie bioder leżąc bokiem
- Unoszenie rak na skos leżąc

2. Ręce:
4 serie po 20 powtórzeń każde

- Unoszenie hantelek bokiem
- Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia
- Pompki na barki
- Wyciskanie francuskie
- Unoszenie hantelek w górę
- Pompki w podporze tyłem

3. Nogi:
(sztanga 20kg / hantelki po 10kg jedna / obciążniki na nogi)
Wszystko 4 serie po 30 powtórzeń
W powtórzeniach na jedną stronę: 60 na lewą i 60 na prawą czyli 2 serie po 30
- Przysiady 
- Wspięcia na palcach 
- Wznosy bioder
- Klęk podparty - unoszenie nogi zgiętej 
- Klęk podparty - unoszenie nogi wyprostowanej
- Leżąc boki - unoszenie nogi wyprostowanej

----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------

Poniedziałek 08.06.2015

Od poniedziałku rozpoczęłam nowe wyzwanie MADBARZ BEGINNER,
które dodałam do innych ćwiczeń

Rano:

1. Insanity Max 30 - Cardio Challenge

2. Ćwiczenia na brzuch

3. Trening Madbarz TRICEPS LIMIT
- dipy na kółkach - 10
- trzymanie w dipie - 20 s
-  pompki z rękami na podwyższeniu - 15
- trzymanie w pompce - 20 s
- pompki w podporze tyłem - 20

Po południu:

Wybrałam się na drażki :)
Wszystko mnie bolało i ledwo się podciągałam, wręcz drobiłam każdy obwód.
I tam urozmaiciłam trening Madbarz Back-Bicpes

Na początku 3 serie takiego obwodu:
- 1 muscle up z pomocą
- 10 dipów na drążku
- 7 podciągnięć
- 10 pompek

A później jedna seria:
- 5 podciągnięć nachwytem wąsko
- 10 pompek diamentowych
- 5 podciągnięć nachwytem normalnie
- 10 pompek zwykłych
- 5 podciągnięć nachwytem szeroko
10 pompek szerokich
- 5 podciągnięć podchwytem wąsko
- 10 pompek diamentowych
- 5 podciągnięć podchwytem 
- 10 pompek zwykłych

----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------

Wtorek 09.06.2015

Dzisiejszy dzień :)
Wstałam z dużymi zakwasami, ledwo wykonuje pompki.
Trzeba pomyslec o przerwie ;p

Rano:

1.Insanity Max 30 - Tabata Power

2. Ćwiczenia na brzuch

3. Trening z Madbarz Beginner - Chest routine
4 serie po 10

- pompki szerokie
- pompki diamentowe
- pompki z nogami w górze
- zwykłe pompki
- pompki w podporze tyłem
- pompki z rękami w górze


Wieczorem:
Przede mną trening Madbarz -  Basic Beginner,
Za którego zaraz się zabieram :)
A przed brzuch.

3 takie obwody
bez przerwy miedzy ćwiczeniami
2 minuty miedzy obwodami
- 10 podciągnięć wąsko podchwytem
- 10 podciągnięć nachwytem
- 10 dipów
- 15 pompek
- 10 wznosów kolan
- 10 przysiadów z podskokiem
- 15 odwróconych pompek

Koło 22:00 wybrałam się biegać,
Kiedyś nie potrafiłam przebiec tego kółka i poddawałam się na pierwszej prostej
Dziś przebiegłam całe :))

Kółko 2,5 km - czas 13,28 minut
Niby nic a cieszy :)


Płacz na treningu, 

śmiej się po wygranej walce.

Dawno nie pisałam wpisów o treningach jakie odbyłam :) Trzeba więc nadrobić zaległości. Piątek 05.06.2015 Rano: 1. Insan...

1 komentarz:

  1. Wow! A to ja myślałam, że dużo ćwiczę, brawo.

    OdpowiedzUsuń