Omlet z kurczakiem i papryką

14:42:00 Aneta K 1 Comments


Na początku miało to być coś w rodzaju frittaty,
lecz dodałam tylko same białka i wyszło coś w rodzaju omletu :)
Nie ubijałam białek, więc omlet nie jest typowy i wysoki.



Składniki:


- 2 białka jajek – 34 kcal, 7,6 g białka, 0,5 g węgli, 0,1 g tłuszczu

- łyżka otrębów pszennych = 10 g – 26,8 kcal, 1,6 g białka, 1,9 węgli, 0,5 tłuszczu

- przyprawy do smaku – ja dodałam przyprawy przyprawy Rafex

- 100 g piersi kurczaka – 100 kcal, 21,5 g białka, 0,1 g węgli, 1,3 g tłuszczu

- 1/3 papryki – 21kcal, 1g białka, 5g węgli, 0,4 g tłuszczu

- 50 g chudego twarogu – 43 kcal, 9 g białka, 1,75 g węgli, 0,1 g tłuszczu

Całość: 

225 kcal,     40,7 g białka,     9,5 g węgli,     2,4 g tłuszczu



Wykonanie:

Kurczaka kroimy w kosteczkę i przyprawiamy. 
Dodajemy drobno posiekaną paprykę.
Dusimy na małym ogniu.

W drugim naczyniu mieszamy ze sobą białka, otręby, pokruszony chudy twaróg oraz przyprawy.
Dokładnie mieszamy.
Całość wylewamy na patelnię i smażymy.

Gdy całość będzie już upieczona, zdejmujemy z patelni na talerz,
i nakładamy na nią przygotowanego kurczaka z papryką.

Wyszła bardzo sycąca porcja,
a do tego mało kaloryczna, z dużą zawartością białka :)





Na początku miało to być coś w rodzaju frittaty, lecz dodałam tylko same białka i wyszło coś w rodzaju omletu :) Nie ubijałam białek, wię...

1 komentarz:

  1. Już wiem co zrobię jutro na obiad :)

    OdpowiedzUsuń