MADBARZ MEDIUM

23:49:00 Aneta K 0 Comments

Kilka dni temu ukończyłam moje pierwsze wyzwanie 

MADBARZ BEGINNER


O samym rozkładzie pisałam tutaj:


O tym jak wyglądały treningi, podsumowując wyzwanie tutaj:


------------------------------------------------

Jutro w planach mam rozpocząć kolejny poziom

MADBARZ MEDIUM

Zasady takie same jak poprzednio:
Na każdy dzień przydzielone są dwa treningi. 
Jeden rano, drugi wieczorem.

Tym razem znalazłam aż 42 treningi z tego levelu, 
dzieląc na dwa wychodzi 21 dni na przejście poziomu.
Oczywiście pamiętając o regeneracji dodam do tego kilka dni przerwy między treningami.

A o to mała motywująca tabelka do odznaczania :)



Zapowiada się ciężko, i mam tylko cichą nadzieję, że nie przedłuży się to na więcej dni :)

A na koniec zbiór wszystkich treningów:














































Kilka dni temu ukończyłam moje pierwsze wyzwanie  MADBARZ BEGINNER O samym rozkładzie pisałam tutaj: http://streetworkoutgirl.blogs...

0 komentarze: