MADBARZ BEGINNER - PODSUMOWANIE

14:13:00 Aneta K 3 Comments

Wczoraj ukończyłam trening 

MADBARZ BEGINNER 


O samym planie i treningach pisałam tutaj 

W planie miałam 16 różnych treningów.
2 treningi dziennie czyli 8 dni na skończenie wyzwania.


Było troszkę ciężko bo równolegle jestem w trakcie wykonywania Insanity Max 30 z rana 
więc zazwyczaj po takim cardio, wymagało to ode mnie wielkiego samozaparcia 
by później wykonać kolejny trening, bądź zebrać się wieczorem na dwa.

Ale udało się :))

Co do moich uwag:


- Madbarz Beginner jest programem bardzo początkującym
- zazwyczaj modyfikowałam te układy zmieniając liczbę powtórzeń 
bo było dla mnie zwyczanie za mało :)
- bardzo mało jest na ćwiczeń na nogi bądź brzuch,
większość to skupienie się na bicepsach, tricepsach, barkach czy plecach
- oprócz partii górniej, wiele jest treningów jako cardio:
pajacyki, mountain climber, burpees czy sprint
(były one dla mnie momentami irytujące i nudne)
- zazwyczaj wykonywałam po 3 obiegi, czasem modyfikowałam na różne piramidki

Kilka układów przypadło mi do gustu i zapewne będę do nich wracać.
Lecz wątpię, bym ponownie powtórzyła poziom Beginner , 
chyba, że z obciążeniem :)

Za tydzień w poniedziałek w planach jest rozpocząć Madbarz Medium,
ale to już w oddzielnym wpisie.

A teraz małe podsumowanie wszystkich treningów:

Poniedziałek 08.06


Rano:

Madbarz Triceps Limit

- dipy na kółkach - 10
- trzymanie w dipie - 20 s
-  pompki z rękami na podwyższeniu - 15
- trzymanie w pompce - 20 s
- pompki w podporze tyłem - 20

Po południu:

Madbarz Back-Bicpes

Na początku 3 serie takiego obwodu:
- 1 muscle up z pomocą
- 10 dipów na drążku
- 7 podciągnięć
- 10 pompek

A później jedna seria:
- 5 podciągnięć nachwytem wąsko
- 10 pompek diamentowych
- 5 podciągnięć nachwytem normalnie
- 10 pompek zwykłych
- 5 podciągnięć nachwytem szeroko
10 pompek szerokich
- 5 podciągnięć podchwytem wąsko
- 10 pompek diamentowych
- 5 podciągnięć podchwytem 
- 10 pompek zwykłych

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wtorek 09.06

Rano:

Madbarz Beginner - Chest routine

4 serie po 10

- pompki szerokie
- pompki diamentowe
- pompki z nogami w górze
- zwykłe pompki
- pompki w podporze tyłem
- pompki z rękami w górze


Wieczorem:

Madbarz -  Basic Beginner,

3 takie obwody

bez przerwy miedzy ćwiczeniami
2 minuty miedzy obwodami
- 10 podciągnięć wąsko podchwytem
- 10 podciągnięć nachwytem
- 10 dipów
- 15 pompek
- 10 wznosów kolan
- 10 przysiadów z podskokiem
- 15 odwróconych pompek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Środa 10.06

(najbardziej nie podobały mi się treningi z tego dnia)

Rano:
Madbarz - Fat Removal

3 takie obwody

- 45s sprintu
- 10 pompek w podporze tyłem
- 45s paacyków
- 10 zwykłych pompek
- 45s high knees
- 45s mountain climber
- 45s plank

Wieczorem:
Madbarz - Fresh Air Routine

3 takie obiegi

- 45s high knees
- 10 pompek
- 45s high knees
- 20s trzymanie w pompce
- 45s pajacyki
- 10 pompek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czwartek 11.06

(tu nastąpił mały kryzys i zrobiłam tylko jeden trening)

Rano:
Madbarz Home ABS

3 takie obiegi

- 20 wznosów kolan na drążku
- 45s mountain climber
- 45s plank
- 50 unoszeń bioder bokiem 
(50 lewa strona, 50 prawa)
- 10 burpees
- 50 unoszeń rąk leżąc tyłem

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Piątek 12.06

(tego dnia trzy trening przez zaległy z czwartku)

Rano:
Madbarz Home Full Body

3 takie obiegi

- 10 podciągnięć podchwytem
- 45s wall sit
- 20 pompek w podporze tyłem
- 20 przysiadów
- 10 pompek zwykłych
- 10 podciągnięć nachwytem
- 20 wznosów kolan
- 10 pompek z nogami w górze

Wieczorem:
Madbarz Full Body Girls

3 obiegi

- 1 minuta pajacyków
- 50 unoszeń rąk leząc tyłem
- 50 wspięć na palce L i P
- 10 odwróconych pompek
- 20 przysiadów
- 20 pompek w podporze tyłem
- 10 podciągnięć nachwytem

Madbarz Leg Routine

3 obiegi

- 20 przysiadów
- 20 przysiadów na boki
- 50 wspięć na palce L i P
- 10 wypadów w miejscu L i P
- 20 przysiadów z podskokiem
- 45s wall sit

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota 13.06

Zrobiłam dwa treningi wieczorem

Wieczór:
Madbarz Let's Go

Piramidka: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 5, 5, 5, 5

- pompki
- podciągnięcia podchwytem
- pompki w podporze tyłem
- odwrócone pompki
- dipy na kółkach

Madbarz No equipment

3 obwody

- 20 przysiadów
- 20 wypadów w miejscu L i P
- 20 pompek
- 50 unoszeń rąk leżąc tyłem
- 45 s mountain climber
- 20 pompek na barki

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niedziela 14.06

Tutaj też trening tylko wieczorem

Wieczór:
Madbarz Routine 4 Girls

3 obiegi

- 1minuta mountain climbers
- 1 minuta bieg kolana wysoko
- 1 minuta pajacykow
- 20 wypadów w miejscu
- 20 przysiadów
- 20 wznosów kolan skosem
- 20 unoszen nóg do L-sita

Madbarz Pull - Push

5 - 10 - 15 - 20

- pompki zwykłe
- pompki - ręce wysoko
- odwrócone pompki
- pompki - nogi wysoko

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poniedziałek 15.06

Ponownie wieczór

Wieczór:
Madbarz Shoulder Routine

3 obiegi

- 20 pompek w podporze tyłem
- 20 pompek z nogami wysoko
- 20 pompek zwykłych
- 20 pompek z rękami wysoko
- 20 pompek na barki
- 20 pompek diamentowych

Madbarz Six Mix

Piramidka w górę  1-2-3-4-5-6, i odrazu w dół 6-5-4-3-2-1

- Pompki ręce wysoko
- Plank 1 minuta
- Pajacyki 1 minuta
- Pompki w podporze tyłem
- Przysiady
- Odwrócone pompki
- Podciągnięcia nachwytem

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I to by było na tyle :)

Po takim tygodniu pojawiło się pudełko zasłużonych lodów i czekolada :))

Czuję zmęczenie mięśni,
Zakwasów nie mam, lecz po prostu pojawiło się zmęczenie.
Więc czas na regenerację.

Wczoraj ukończyłam trening  MADBARZ BEGINNER  O samym planie i treningach pisałam tutaj  http://streetworkoutgirl.blogspot.com/20...

3 komentarze:

  1. Brawo, gratuluję samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegomaniaczka18 czerwca 2015 12:23

    Zazdroszczę, ja bym chociaż raz chciała się podciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Street Workout ma to do siebie że nogi są traktowane trochę po macoszemu. Ale jest trochę fajnych rutyn na tą partię.
    A ilość powtórzeń faktycznie lepiej jest dopasować indywidualnie pod siebie.

    OdpowiedzUsuń