Czas na TRICEPS

21:25:00 Aneta K 2 Comments


Dzisiaj zrobiłam trening skierowany na tricepsy


Każde z ćwiczeń zrobiłam piramidkowo
od 15 do 6

1) Dipy na podporach

2) Dipy na drążku 

3) Reverse T-Bar dips

4) Pompki w podporze tyłem 
(odwrócone dipy)

5) Pompki diamentowe

Później na dobicie

10 Reverse T-Bar dips
10 pompek zwykłych - ręce wysoko na poręczy

12 Reverse T-Bar dips
12 pompek zwykłych - ręce wysoko na poręczy

14 Reverse T-Bar dips
14 pompek zwykłych - ręce wysoko na poręczy

I to wszystko bez przerw, 
jedno po drugim.

Tricepsy czuję, aż miło :))


Jeśli szukacie inspiracji na trening tricepsów polecam również
treningi Madbarz


Dzisiaj zrobiłam trening skierowany na tricepsy Każde z ćwiczeń zrobiłam piramidkowo od 15 do 6 1) Dipy na podporach 2)...

2 komentarze:

  1. Ekstra poziom. Długie przerwy pomiędzy ćwiczeniami robisz?
    Ile czasu Ci zajmuje taki trening?

    OdpowiedzUsuń