Chest Addict i Diamond Pull - treningi z dziś :)

22:22:00 Aneta K 2 Comments


Ostatnio było troszkę kulinarnie,
Dziś zdam relacje z treningów :)


Ciągle brnę w treningi Madbarz Medium

Czasami mam chwile zwątpienia, gdyż bywają monotonne,
codziennie praktycznie bywa to samo, tylko w innych kolejnościach czy na inne partie.
Pojawia się też ochota na trening ze sztanga, hantelkami.

Dziś rano trening Chest Addict

Każde z ćwiczeń zrobiłam piramidkowo
5 - 10 - 15 - 20 - 25

1. Zwykłe pompki
2. Pseudo push ups
3. Dipy
4. Pompki diamentowe
5. Pompki z nogami na podwyższeniu
6. Odwrócone dipy , w podporze tyłem

Koło 17:00 kolejny trening.

Wybrałam się pierwszy raz na placyk koło mieszkania,
wypróbować sprzęt i to miejsce.
Okazało się całkiem fajnie,
jest miejsce do podciąganie czy dipów,
czysto, spokojnie, a do tego piękna pogoda :)

Wykonałam trening Diamond Pull

tylko zmodyfikowałam go

Na początek podciąganie nachwytem
- wąskie 5 - 10 - 15
- normalne 5 - 10 - 15
- szerokie 5 - 10 - 15

Później pompki diamentowe
5 -10 - 15 - 20

Następnie podciąganie podchwytem
- wąskie 5 - 10 - 15
- normalne 5 - 10 - 15
- szerokie 5 - 10 - 15

I na koniec ponownie pompki diamentowe
5 - 10 - 15 - 20

Co do przerw, staram się je robić krótkie 30 sekundowe :)

A tu mała relacja z treningu popołudniowego :)










Ostatnio było troszkę kulinarnie, Dziś zdam relacje z treningów :) Ciągle brnę w treningi Madbarz Medium Czasami mam chwile zwątp...

2 komentarze:

  1. Go girls - ach, też jestem miłośniczką kalisteniki, gratuluję wytrwałości, bo z tego co widzę wkładasz w to wiele serca a placyk super, też bym taki chciała gdzieś blisko :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń