BE STRONGER THAN YOUR EXCUSES

00:04:00 Aneta K 2 Comments

Dziś słonecznie, wybrałam się na drążki :)

Planu treningowego nie miałam żadnego, 
więc po prostu popróbowałam różnych ćwiczeń.

Muscle upy na dwie ręce nadal nie wchodzą,
Jedynie siłowo wejdę na jedną rękę

Stary filmik z mojego pierwszego Muscle upa:
(szczerze, to od tamtego wejścia nie czuje zbytnego progresu)

Brak mi dynamiki, wszystko robię siłowo.

video

A to kilka zdjęć z dziś, moich prób :)
Jeszcze wiele pracy przede mną, mimo to na pewno się nie poddam.










Dziś słonecznie, wybrałam się na drążki :) Planu treningowego nie miałam żadnego,  więc po prostu popróbowałam różnych ćwiczeń. M...

2 komentarze:

  1. Świetny wpis.
    A propos dynamiki w podciąganiu! Mam dla Ciebie fajną radę. Spróbuj ćwiczyć z gumą do podciągania (od razu polecam co czarną - przetestowana na siłowni z trenerem;-)). Ja z kolei nie mam siły a często podciąganie nadchwytem robię z odbicia...podchwyt jest ok. Natomiast lepiej trenować z nadchwytem (plecki stalowe się wyrabiają;-)). Poza tym unikniesz niepotrzebnych przeciążeń stawów łokciowych oraz nadgarstków.
    Do niedawna sama miałam przekonanie, że wstyd trenować z gumą, ale kolega trener mnie przekonał i wcale nie jest to takie złe;-))
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady! :)
      W takim razie pozostaje mi zaopatrzyć się w gumę i trenować dynamikę :)

      Usuń