100% Whey Protein Professional 1000g - recenzja

11:44:00 Aneta K 2 Comments

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania białko
100% Whey Protein Professional 1000g

Dziś przybrałam się w końcu by opisać ten produkt.

Ze strony producenta możemy wyczytać:

100% Whey Protein Professional to wysokiej jakości ultrafiltrowany koncentrat białka serwatkowego o wysokiej wartości biologicznej zawierający szerokie spektrum aminokwasów. 
Odżywka została wzbogacona w taurynę. 
Suplement białkowy z serii produktów KULTURYSTA.COM to 100% białka serwatkowego (WPC) - doskonały preparat dla sportowców w trakcie budowania muskulatury. 
Dobra odżywka na mięśnie charakteryzuje się wysoką wartością biologiczną, 
szybkim tempem działania oraz wykazuje silne działanie anaboliczne i antykataboliczne.

Skład produktu KULTURYSTA.COM 100% Whey Protein Professional:
Wartość odżywcza:w jednej porcji (25g)w 100 g
Wartość energetyczna88,25 kcal353 kcal
Białko20,5 g82 g
Węglowodany0,1 g0,4 g
Tłuszcz0,65 g2,6 g
Tauryna4,25 g17 g
Składniki: koncentrat białka serwatkowego (WPC), tauryna, aromat, sukraloza.
Substancje alergenne: laktoza.

Dawkowanie oraz sposób użycia białka serwatki KULTURYSTA.COM 100% Whey Protein Professional:

Należy spożyć porcję 25g proszku dziennie. Proszek należy rozpuścić w 300ml wody lub mleka o niskiej zawartości tłuszczu.Opis i charakterystyka
1 porcja = 25 g odżywki proteinowej na masę
Ilość porcji w opakowaniu: 40
Zawartość opakowania: 1000 gram suplementu żywności 100% białka serwatkowego typu WPC


Co do mojej opinii:

- na opakowaniu napisane było, że jest to smak czekoladowy, w rzeczywistości dostałam 
smak waniliowy

- spodobała mi się wielkość miarki - od razu na raz, mamy 25 g odżywki,
i nie trzeba bawić się w kolejne odmierzanie

- co do smaku - dla mnie za słodki - mimo, iż posiada znikomą ilość węglowodanów w składzie, to można było odczuć intensywną słodycz

- białko bardzo się pieni ( co widać na zdjęciach)
- piana stała sztywno, 
troszkę mi zajęło zrobienie kilku zdjęć a na każdym piana wygląda tak samo :)

- zostaje na dole osad , grudki

- mi niestety nie przypadła do gustu jeśli chodzi o picie, 
ale białko idealnie sprawdzi się w kuchni 
i na pewno będę z niego korzystać dodając go do różnych przepisów

- dzięki swojej pienistej konsystencji będzie idealnie sprawdzać się do deserów, placków, naleśników i innych wymyślnych potraw białkowych dla sportowców

Podsumowując:

Polecam białko dla osób, które szukają urozmaicenia w kuchni, tworząc różne proteinowe posiłki.
Lecz białko samo w sobie do picia mogłoby być lepsze.


Mała fotorelacja :)











Jakiś czas temu dostałam do przetestowania białko 100% Whey Protein Professional 1000g Dziś przybrałam się w końcu by opisać ten produkt....

2 komentarze:

  1. Super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu jaka pianka, może idealnie się sprawdzić do deserów jako dietetyczny krem, dodać żelatyny i super dodatek :)

    OdpowiedzUsuń