WORK HARD - DREAM BIG

16:10:00 Aneta K 4 Comments


Wróciłam z Majorki, pierwszej wyprawy życia :)

Dokładny opis wyjazdu ze zdjęciami, co gdzie i jak opiszę w kolejnych wpisie.

W skrócie napiszę tylko , że było ciężko.
Dziennie ponad 50 km, spanie na kamieniach, mycie się z butelki wody,
ciągle pod wiatr, deszcz, kleszcze, a do tego dostanie okresu :)

Przed wyjazdem w Warszawie zawitaliśmy na placyk,
zrobiłam pierwszy raz Archer Pull-ups :)

A także nie idealny elbow lever z wyjazdu :)

Oraz ja :)

Wróciłam, nadrobiłam stracone kilogramy jedzeniem,
Można powiedzieć, że weekend minął mi tylko na jedzeniu ;p

Dziś poniedziałek powrót do żywych, zdrowego odżywiania i treningu.

Pierwszy trening po długiej przerwie był bardzo ciężki.
Powiem szczerze, że byłam załamana jak nie dałam rady się podciągać 
i czułam ból po zwykłych ćwiczeniach na brzuch :)
Ale trzeba przecierpieć, podobno najgorszy pierwszy tydzień, 
a później organizm sobie przypomina.

Trening z rana:
Na początku brzuch z obciążeniem.

Później trening na ręce:

3 takie serie, 30s miedzy ćwiczeniami, 3 minuty między obwodami

1) 10 podciągnięć podchwytem
2) 20 pompek zwykłych
3) 10 Odwróconych pompek
4) 20 pompek diamentowych
5) 10 podciągnięć nachwytem
6) 20 pompek na barki

Wieczorkiem czeka mnie bieganie, oraz taki sam obieg na ręce :)

A co z nowości, to od czerwca zapisuję się na BOKS :)))))
W tym tygodniu mam pierwszy trening darmowy by zapoznać się co i jak, czy mi się spodoba.
Jak wszystko pójdzie dobrze, to od następnego tygodnia będę chodzić na 2 treningi w tygodniu, 
jest to grupa dla samych dziewczyn. 
A jak będzie za lekko to przejde się na grupę mieszaną z chłopakami.

W inne dni street workout i ukochany drążek :)

Wróciłam z Majorki, pierwszej wyprawy życia :) Dokładny opis wyjazdu ze zdjęciami, co gdzie i jak opiszę w kolejnych wpisie. W ...

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenie i wytrwałości, bo mi ciągle jej brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byś zawitała ponownie do Warszawy to daj znać. Może wspólnie potrenujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólny trening brzy super. Tylko do kogo konkretnie się odzywać? :)

      Usuń
    2. Jak by co to daj znać wcześniej na stronie: http://workout-polska.pl, lub na funpagu facebook naszej strony.

      Usuń