LEGS AND BUTT WORKOUT

07:58:00 Aneta K 2 Comments


Wczoraj miałam dzień nóg :)
Ręce zmęczone, z zakwasami, 
więc idealna pora by odpoczęły i zregenerowały się na następne treningi.

TRENING RANO:

Na początku rozgrzewka, lekkie rozciąganie
Później tradycyjnie brzuch :)

Cześć właściwa
każde ćwiczenie 5x20

1) Przysiady ze sztangą - 20 kg
2) Wspięcia na palcach w staniu z hantelkami
3) Wznosy bioder ze sztangą leżąc tyłem
4) Klęk podparty - unoszenie nogi zgiętej - obciążniki na nogi
5) Klęk podparty - unoszenie nogi wyprostowanej - obciążniki na nogi
6) Wypady w miejscu z hantelkami

WIECZOREM TAKI SAM ZESTAW
5x20

Polecam :)

W internecie jest wiele zestawów czy propozycji ćwiczeń,
dzięki, którym możecie sami komponować swój trening
oto jedne z nich:





Oraz gotowy skomponowany zestaw dla leniwych
15-20 minut i czujesz,że zyjesz :)



Wczoraj miałam dzień nóg :) Ręce zmęczone, z zakwasami,  więc idealna pora by odpoczęły i zregenerowały się na następne treningi. ...

2 komentarze:

  1. Fajny, pomysłowy blog! Zapraszam również do mnie i do komentowania :) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, pomysłowy blog! Zapraszam również do mnie i do komentowania :) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń