ARM ROUTINE - na początek dnia.

10:05:00 Aneta K 0 Comments


Mój trening dzisiejszego poranka.

Polecam , fajny trening na ręce, szybkie sety.

Na początku rozgrzewka, lekkie rozciąganie.

Później standardowo zrobiłam ćwiczenia na brzuch.

Następnie przeszłam do części zasadniczej czyli powyższego obiegu :)
Zamiast "Dips on straight bar" zrobiłam normalne dipy, gdyż brak mi drążka na nie w domu.

To mój pierwszy tydzień treningów po prawie miesięcznej przerwie i powiem szczerze ledwo dałam radę. Mam zakwasy po treningu poniedziałkowym i wtorkowym, ale nie poddaję się, oby przetrwać ten najgorszy okres i mięśnie powinny się obudzić :)

Zrobiłam tylko dwa takie obiegi.
I zrobiłam to chyba mocne słowo bo strasznie drobiłam podciąganie , a dipy odciążyłam sobie mając nogi na piłce. Ale nie od razu Rzym zbudowano :)

Już nie mogę się doczekać jak będzie ciepło i taki trening można będzie wykonać na podwórku.

Mój trening dzisiejszego poranka. Polecam , fajny trening na ręce, szybkie sety. Na początku rozgrzewka, lekkie rozciąganie. ...

0 komentarze: