Żeby mi się tak chciało.. ;)

18:50:00 Aneta K 1 Comments


Ajajaj może by tak pomarudzić? ;p

Relacja z środy.

Jestem pierwszy dzień na redukcji od 22.04.2015r.
Zero czekolady, lodów, popcornu.
Jak żyć ? ;p

Redukcję postanowiłam zastosować z kilku powodów.
Po pierwsze jestem na kursie Instruktora Fitness gdzie mamy dietetykę.
Nauczyłam się tam obliczać zapotrzebowanie, ustalać dietę itp.
Więc chciałam sprawdzić na sobie samej czy to działa :)

Po drugie, ćwiczę, ale zdarza mi się nie pilnować diety. 
Często podjadałam, na wieczór lody, a bo czemu nie.
I efektów mięśniowych na sobie nie widzę, bo nie pilnuję 'miski'. 
Siła jest, a wygląd nie taki jak być powinien.

Wstępnie ustaliłam redukcję na 2 tygodnie,
Akurat w czwartek 7 maja po tych dwóch tygodniach mój chłopak ma urodziny,
więc będę mogła sobie pozwolić na małe co nie co ;p


Trening z środy:

Ten dzień to był zły dzień, zrobiłam tylko trening rano i to nie cały.

W planie:

Na początku standardowo brzuch

Później serie pompek 5-10-15-20
1) zwykle pompki 
2) pompki gimnastyczne 
3) pompki hold trzymane co 3s opad 
4) pompki na przedramiona opadanie 
5) pompki nogi na podwyższeniu 
6) pompki diamentowe 
7) pompki ręce na podwyższeniu 
8) pompki pike na barki 
9) pompki na lewą rękę rolując druga 
10) pompki na prawa rękę rolując druga  

Zrobiłam takie dwie rundki, czyli wyszło po 100 pompek każdego rodzaju.

I więcej mi się nie chciało, ani wieczorem ani w ogóle ;p 

Może jutro będzie lepiej :)

Ajajaj może by tak pomarudzić? ;p Relacja z środy. Jestem pierwszy dzień na redukcji od 22.04.2015r. Zero czekolady, lodów, po...

1 komentarz:

  1. Krótko Panie Premierze, krótko :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń