Trening z rana jak śmietana ;)

12:37:00 Aneta K 0 Comments


Wczoraj był piątek i zrobiłam sobie cheat day oraz dzień wolny od treningu :) 
Dziś czuję się wypoczęta i pełna energii, więc trzeba było zrobić dobry trening.

Trening z rana:
Brzuch:
1) Wznosy rąk leząc, trzymając 5kg  - 100 łącznie rozłożone na serie
2) Wznosy nóg leżąc, trzymając 5kg - 100 łącznie rozłożone na serie
3) Scyzoryk - trzymając 5 kg - 100 łącznie rozłożone na serie
4) Wznosy bioder leząc bokiem - 50 na lewą stronę , 50 na prawą

Nogi:
1) Przysiady - dwie hantelki w ręku, po 8kg każda - 100 łącznie rozłożone na serie
2) Wznosy bioder - jedna hantelka na biodrach - 100 łącznie rozłożone na serie
3) Wznosy i opady na palcach - dwie hantelki po 8kg - 100 łącznie rozłożone na serie

Ręce:

1 obieg - kamizelka na sobie 10kg - 60sekund przerwy między ćwiczeniem, 3minuty po obiegu

1) 12 podciągnięć podchwytem
2) 20 pompek zwykłych
3) 12 Podciągnięć z L-sitem nachwytem
4) 20 pompek diamentowych
5) 12 podciągnięć nachwytem
6) 20 pompek na barki

2 obieg taki sam - bez kamizelki - 30 sekund przerwy miedzy ćwiczeniem

1) 12 podciągnięć podchwytem
2) 20 pompek zwykłych
3) 12 Podciągnięć z L-sitem nachwytem
4) 20 pompek diamentowych
5) 12 podciągnięć nachwytem
6) 20 pompek na barki


Ostatnio często szukam inspiracji do treningów z rozpisek MADBARZ :)
Jest ciężko, ale warto! 

Dodatkowo pojawił się u mnie nowy cel.
Biorę udział w biegu Runmageddon Rekrut - 6km z przeszkodami.
Odbędzie się on 18 lipca, więc trzeba zacząć przygotowywać jakieś obiegi i lepsze treningi cardio.
EDIT:
Wieczorem zrobiłam jeszcze raz ten sam trening
To samo na brzuch i nogi.
A na ręce zrobiłam dwa obiegi w kamizelce 10 kg , i trzeci obieg bez kamizelki.
A na koniec zamówiłam z chłopakiem sushi :D
Należało się.


Wczoraj był piątek i zrobiłam sobie cheat day oraz dzień wolny od treningu :)  Dziś czuję się wypoczęta i pełna energii, więc trzeb...

0 komentarze: