Potrzebna motywacja.

22:07:00 Aneta K 1 Comments


Dziś mamy czwartek, kolejny dzień mi przeleciał przez palce.
Potrzebuję motywacji, planu działania i skupienia.

Wstąpił we mnie wielki leń, 
albo po prostu znudziły mi się moje plany treningowe.
Muszę poszukać czegoś nowego, jakoś to urozmaicić.
I obowiązkowo wprowadzić cardio.

Dobra pogodo gdzie jesteś?
Wyszłabym pobiegać.

Z treningu dziś słabo,

Rano brzuch, a później ręce:

3 takie obwody zrobione
1) 12 podciągnięć podchwytem
2) 20 pompek zwykłych
3) 12 Odwróconych pompek
4) 20 pompek diamentowych
5) 12 podciągnięć nachwytem
6) 20 pompek na barki

Na wieczór przymierzałam się ponownie do treningu.
Zrobiłam tylko brzuch i odpuściłam.

Widać potrzebuję takiego oddechu i przerwy.
Jutro na ostro! :)


Z innych spraw, kupiliśmy dziś namiot i plecak.
Z zakupów jako takich to już wszystko.
Pozostaje myśleć co spakować i wyczekiwać dnia odlotu.

Co do redukcji, jest ciężko.
W lodówce leży cała paczka lodów.
W szafkach popcorn ;p 
A mój rozszerzony żołądek krzyczy.
Ale trwam.


Dziś mamy czwartek, kolejny dzień mi przeleciał przez palce. Potrzebuję motywacji, planu działania i skupienia. Wstąpił we mnie w...

1 komentarz:

  1. Też się czasem lenię :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń