Pierwszy Muscle Up na drązku :)

14:18:00 Aneta K 0 Comments




Nad założeniem bloga zastanawiałam się od dłuższego czasu i w końcu powstał :) 
Przeważył nad tym fakt, że ciągle rozpisuje na małych karteczkach treningi, ilości powtórzeń, a to wszystko się plącze i gubi. Teraz będzie tutaj, łatwiej będzie zobaczyć co ćwiczyłam oraz jakie postępy i efekty nastąpiły.

Czemu Street Workout?
Hm.. w sumie temu iż kocham ten rodzaj ćwiczeń. Ciągłość rozwijania swoich umiejętności, przekraczanie granic, dążenie do lepszych efektów. Street Workout rozpoczął się od tego, że chciałam się po prostu podciągać zwykłym podchwytem :) I uwierzcie, dla dziewczyny, która nigdy nie ćwiczyła było to wyzwanie. Zaczęłam w październiku i dopiero pod koniec grudnia udało mi się podciągnąć kilka razy samej. Był to dla mnie jeden z większych sukcesów na rok 2014, bo nie poddałam się i dążyłam do celu.

Od stycznia ćwiczę na poważnie. Zapisałam się do jednej z grup na treningi i tak po malutku sobie działam :) Poznaje różne techniki, pozycje, nazwy, co wcześniej było mi obce.

Co do efektów, wstawiam filmik z piątku 10.03.2015 , mój pierwszy Muscle Up , wprawdzie na jedną rękę, bez dynamiki, ale będzie lepiej :) (nagrywane telefonem, słaba jakość :) )



Jak widać,muszę popracować nad dynamiką, tego mi najbardziej brakuje, bo podobno siła jest :)


Nad założeniem bloga zastanawiałam się od dłuższego czasu i w końcu powstał :)  Przeważył nad tym fakt, że ciągle rozpisuje na mały...

0 komentarze: