Lekkie zamieszanie.

14:42:00 Aneta K 1 Comments



Kilka dni nieobecności spowodowane było remontem łazienki w mieszkaniu.
Musiałam wyprowadzić się i wrócić do domu rodzinnego :)
Straciłam przez to kilka dni treningowych jak i dieta poszła w las,
Ale mówi się trudno :)

Do wyjazdu na Majorkę będę w domu z rodzicami,
a jak wrócimy to się okaże jak się ma remont, czy kończą, czy trzeba jeszcze poczekać.


Za ćwiczenia zabrałam się dopiero dzisiaj.

Rano wybrałam się rowerkiem na stadion gdzie czekał na mnie drążek.
Lekka rozgrzewka i do dzieła.
Zrobiłam ten trening (opuszczając dipy na krześle) :


Zrobiłam 3 obwody, między ćwiczeniem czekałam minutę na kolejne.
A po całym obwodzie 3-4 minuty odpoczynku.

Powiem szczerze, że było ciężko.
Troszkę chłodna pogoda spięła mięśnie.
Oraz nie ćwiczyłam dawno rąk.
Najgorzej było z podciąganiem nachwytem, czułam się jak bym podciągała się z obciążeniem.

Ale spokojnie wrócę do formy :)


Co więcej,
Zrobiłam zapasy jedzeniowe na kilka dni jak nie więcej,
Bo bez tego ciągle bym podjadała to co przyrządza mama.
Bałam się tego, ze jak wrócę do domu to ciężko będzie utrzymać zdrowe odżywianie.
Wczoraj popłnełam tłumacząc sobie, że przecież mi się należy od czasu do czasu, 
ale dziś już trzymam się dzielnie :)

Dziś taki też wpis z obrazkami z jedzeniem by się zainspirować i motywować,
bo zdrowe nie znaczy nudne :)

Dziś czeka mnie jakiś wieczorny trening,
Wybiorę się pewnie na rower bo ładna pogoda,
I serie na brzuch i pompki.

Edit z wieczora:

Ciężko było się przemóc do treningu, ale przed snem poszły pompki:

1) Pompki wąskie - 20
2) Pompki diamentowe - 20
3) Pompki normalne - 20
4) Pompki szerokie - 20
5) Pompki nogi na podwyższeniu - 20
6) Pompki ręce na podwyższeniu - 20
7) Pompki na barki - 20

Takie dwa obwody.

Plus na brzuch troszkę.



Kilka dni nieobecności spowodowane było remontem łazienki w mieszkaniu. Musiałam wyprowadzić się i wrócić do domu rodzinnego :) S...

1 komentarz:

  1. Uwielbiam te chlebki pita :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń